Job 8 van 20


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker


Functie

Als Administratief Medewerker ondersteun je het Store Network Development team met allerhande administratieve taken.
  • Je bent hun aanspreekpunt en zorgt ervoor dat alle lopende projecten goed worden opgevolgd.
  • Je bent verantwoordelijk voor de ondersteunende en administratieve taken in lopende projecten. Dit omvat onder meer het bijhouden van documentatie, budgetbeheer, dossiervoorbereiding, opvolgen van planning, plaatsen van bestellingen, communicatie naar interne en externe partners, opvolging van facturatie.
  • Je bent de rechterhand van het team en biedt ondersteuning waar nodig in lopende projecten, zodoende dat alles zo vlot mogelijk verloopt.
  • Je zet de puntjes op de i, en zorgt dat administratief alles in orde is en dat het team ten alle tijde op de hoogte is van lopende projecten.


Bedrijfsinformatie
Onze klant heeft met succes verticale integratie toegepast in een fascinerende niche binnen de voedingsindustrie. Met een sterke ambitie blijft de groep investeren in haar internationale expansie binnen Europa. De troeven van deze groep omvatten:
  • Een langetermijnvisie op groei
  • Een no-nonsense cultuur
  • Een erfgoed van ondernemerschap
  • Een dynamisch innovatiebeleid
De groep heeft zich professioneel ontwikkeld door middel van een internationaal team, met een scherp oog voor de markt en een diepe passie voor zowel producten als klanten.

Jouw profiel

Jij bent iemand die
  • Gestructureerd en planmatig te werk gaat.
  • Je hebt oog voor details en neemt initiatief.
  • Je bent voldoende hands-on en flexibel om met onvoorziene situaties om te gaan.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Excel, Teams)
  • Je bent communicatief sterk.
  • Je kan vlot in het Nederlands communiceren en hebt een basiskennis Frans.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Voor de functie in Haaltert biedt onze klant:
  • Fulltime functie van 39u in de week.
  • 20 verlofdagen en 6 ADV dagen, op te nemen in onderling overleg met het team.
  • Tewerkstelling tussen 7 uur en 16 uur. (1 dag tot 17 uur)
  • Een tijdelijk contract met zicht op vaste aanwerving.
  • Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
  • Maaltijdcheques € 6.
  • Ecocheques.
Je komt terecht in een hecht team van collega's zorgt voor een plezierige werkomgeving waar iedereen elkaar kent en waar een positieve sfeer heerst.

Solliciteren

JULIE DEBOEVER
003253729262

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht